Wednesday, January 9, 2008

selamat tengah hari kepada semua yang sedang membaca (kalau ada). maafkan saya kerana membiarkan blog ini tidak dikemaskini.masa yang semakin pantas berlalu membatasakan aktiviti seharian saya.stop.

hehe.sgt takde idea nk start tulis cam mane. 2008 dah masok hari ke 9. tinggal lagi 357 hari. eh, taun ni taun lompat katak kn? tmbah 1 jadi 358 hari. bile taun baru sume sbok tanye ape azam. bg aku, kalo nk buat azam tak yah tunggu taun baru. hari2 pon korang bley buat azam. bayangkan kalo takde taun baru. takde berazam lah bagi mereka yg buat azam ni..kn kn kn? *ape tah aku merepek nih.zas.*

keje semakin hari semakin banyak. aku rase aku dh struggle pon still berambah lagi 'works to do' kat list aku nieh.haihs.nak carik makan.nak carik makan.

hari minggu baru nie orang B*N telah buat ceramah kat umah aku. aku pon tak tau ape motif diaorg nk buat kat umah aku. abah aku bukannye aktif berpolitik. aku pon bukan jadik ketua puteri umno.hehe. tapi since diaorg requested nk buat kat umah aku gak, so abah tak sampai hati nk tolak.

tenaga kerja dalam umah adelah aku + ma + abah yg kadang2 dtg tolong. menu yg perlu disediakan adelh mee kari. maka hari sabtu tue memang sebok lh dok prepare food + tempat. majlis dibuat lepas isyak.apekehe nye nk buat lepas isyak. tak pikir ke makcik2 pakcik susah nk dtg.haish.ikutkn aje.

kononnye yg nk dtg dalam 50 org.so ma dah sediakan satu periuk beso mee kari.tapi malam tue korang tau, adelh dalam 20 org jek yang datang. hangin by da moment btol aku. penceramah tue dari mane tah.tpkan org B*N nie pon satu, jgnlh ceramah dkt makcik pakcik yg kompom undi B*N. mustilah tak banyak isu yg berbangkit sbb diaorng nie memang aku leh jamin setia abes lh ngan U*MNO. g lah bg ceramah kat org2 bulan tue ke, kat org2 yg tak sure nk undi sape ke. barulah banyak isu. barulah tau nasib rakyat lain mcm mane.yg nie, bile penceramah dok cerita itu ini.sume dok dengar jek.setuju jek.haihs. aku tak dengar langusng pon. layan game lagi bagos.

oh.esok cuti.
SALAM MAAL HIJRAH 1429.
semoga kita sentiasa dibawah lindunganNYA.
selamat bercuti ya!

No comments: