Tuesday, February 26, 2008

maafkan aku sbb lame tak mengapdet blog nie.
kebizian dicampur dengan kemalasan mmebuatkan aku lebih suka baca blog2 kengkawan dari update blog sendri.
nie pon aku curik2 mase sket sbb cik lily udah bising aku dah lame tak hapdet.
maapkan saye mak incik.*wink
ekceli last two weeks ade projek baru masok.
projek nie plak nk dirasmikan on 1st March.
so korang bayangkanlh kebizian nk menyediakan sume materials.
aku pon dah pening2 pale.
tapi bebudak grafik lg lah pening.
kene stayback smpai kol 1 pagi.oh kasihan.
walopon demikian,pada jumaat yg lepas aku telah mencabutkan diri selepas keje ke keyEL.
abah ade check up kat HUKM hari senin.
so aku awal2 dh mintak coti kat incik bos utk hari senin.
naseb baek incik bos approved.mekaseh incik bos.
hari sabtu, aku telah menuju puncak genting.
nie gara2 jeles tgk gamba cik lily bergumbira kat sane.
aku sempat maen sume games except space shot.
org ramai giller beratur.
takpe, next time aku nak naik utk men space shot plak.hehe.
hari ahad plak aku g bermuvie marathon.
tgk vantage point same kungfu dunk.
vantage point aku bagi 2 bintang setengah.
kung fu dunk aku bagi 3 bintang.
mekasih kepada cik lily kerana mengreviewkn cite kunfu dunk untuk aku.
hari senin, lepas bwk abah g HUKM, barulah aku berangkut pulang.
gamba2 aku update later eh.

No comments: