Tuesday, September 16, 2008

Cuti Hujung Minggu - Part 3

Ahad(14.Sept.2008)
Awal-awal pagi lagi kami dah bersiap. Destinasi utama: SOGO. Hari minggu = Hari Ahad = Hari yang sesak. Sebab tue lah kami nak siap awal-awal. Nak dapat parking depan escalator.hehe.

SOGO bukak pukul 10.00am, pukul 9.30am kami dah sampai kat area SOGO tue. Ya ampun, rupenye dah ramai umat manusia yang tunggu depan SOGO. As expected, parking pon senang nk dapat sebab sampai awal. Bersama-samalah dengan umat yang lain tunggu di depan pintu lif. Tepat jek pukul 10, TING! Lif pon terbukak.

-wafiy geram tunggu lif tak bukak-bukak-

Main agenda kakak-kakak adelah untuk membeli pakaian anak-anak. Main agenda saya adelah, mencuci mata. Mula-mula ngikut diaorng naik kids department. Hmm..cam boring jek, turun plak ladies department. Takde yang menarik hati. Naik balik kat kids department. Last-last jadik escort Angah. Ateh plak escort Along. Abang with his wife. Orang plak mase tue memang dah ramai. Agak-agak SOGO dah kaya, kami pon blah. Sampai kat umah lebih kurang pukul 3pm.
-sale.sale.mari-mari shopping-

-hasil membeli dan membelah -

Along, Angah and Abang balik petang tue jugak. While me memecut di kedinginan pagi Isnin. Alhamdulillah selamat masuk opis sebelom 8.30am.

Tamat dah cerita hujung minggu. Sampai buat 3 part. Tak agak-agak!

No comments: