Thursday, September 18, 2008

Iftar di Danau Kaseh

Semalam kami seopis telah dijemput oleh incik bos untuk berbuka di rumah beliau. Maka pukul 6.23pm kami semua dh tunggu kt parking. Kekonon nk berkonvoi. Tunggu si Min punyelah lame. :pge21: Dekat 6.45pm bru gerak-gerak khas ke Danau Kaseh. Sampai kat sana, semua dh tersedia di hidang. Haih. Buat malu jek sebab tak tolong ape. Anak sape lh nie... :pge18:

Masuk waktu berbuka, kami pon belasahlah ape yang terhidang. Brownies yang dibuat oleh Puan, adelah menu pertama yang habes dimakan oleh kami. Confirmlah sedap kan...*note to Puan: Nanti buatlah lagi* .ngeeee :pge05: Menu utama pulak adalah Nasi Beriani yang tidak kurang sedapnye. Memang kenyang perut suke hatilah.hehe

Lepas makan, solat, sambung lagi makan-makan. Kali ni makan buah duku pulak sambil didengakan petikan piano oleh Adlina and Puan. Dah nak dekat pukul 10 malam baru lah kami bergerak balik. Siap dapat bekal lagi utk sahur. Sampai rumah, buat ape yang patut terus :pge52:

Thanks a lot to Dr.Zaharim and Puan Adillah for the iftar. We really enjoyed it!:pge60:

2 comments:

Adillah A Nordin said...

Glad that you enjoyed it. We were happy to have all of you at our home. Brownies tu nanti I buat lagi ok.

:-)

hasANah haLim said...

Puan,
Alamak...I memain jek Puan.. nnti I nk try buat sendri lh.. hehe