Wednesday, November 19, 2008

Geli Mat


Sure macam familiar jek geli mat nie kan. *Macam pernah ku dengar, tapi di mana ya?* Sape-sape yang tak tau ape bendenye nie, sila tanye pakcik google yeee.

1st time aku tgk video clip nie, macam nak pengsan aku gelak. Ini tak boleh jadik. Benda gembira harus di kongsi bersama. ha ha ha

Balik rumahh, aku tunjuk kat abang aku. Dia pon same gak cam aku. Gelak sampai bergegar tiang rumah. Acah jek. ha ha ha

Pastu masa bulan puasa lepas, a night seblom htr parents g umrah, kiteorg adik beradik ni berkumpul lah kat umah Ateh. Umah Ateh nie kat tingkat 9. Melepak lah kiteorang kat balkoni yang ala-ala besar tue. Abang aku pon ape lagi, tunjuk kan lah video clip ni kat diaorang. Lagi sekali, bergegar balkoni rumah tue pepagi buta. Sampai kene sound ngan Ma sebab memekak pukul 3 pagi..

Abang Ngah aku yang ala-ala serius tue pon donlod lah video clip tue masok dalam henpon dia. Pastu korang tau ape jadik, anak-anak angah dah dok hafal lagu geli mat tue. Even yang 3 years old pon dok terkumat kamit try ikot ape mamat tamil tue nyanyi. Si Along plak siap bleh tiru step geli mat. Time hari raya lepas, kejap-kejap aku terdengar diaorg bukak video clip nie. Sampai melekat dalam otak and ade satu phrase tue jadik feveret kiterog which is 'Butakah Lu'. Kalo orang laen yang jumpe barang yang ko tengah carik, memang kompem kena:'Butakah lu...mata goye'. Hoih. Apsl aku bleh ingat ayat seterusnya neh?

Sampaikan Ma crita kat aku yang dia tegur Nina asek nyanyi lagu tue jek masa gi Penang hari tue.

Ma:"Nina, nape suke sangat nyanyi lagu tamil tue?".
Nina:"Bukan lagu tamil lah mak wan. Ni geli mat"

Ha ha ha

3 comments:

Masy said...

hahaha same lee akak masa tgk thn lps kat opis. mcm nk tercabot usus hahahah

hasANah haLim said...

Kak Masy,
Haha. org sampai tersedak-sedak menahan gelak..

Carrotsusu said...

he he... aku dengar gak kat umah cikgu jasni tuh.. hu hu...