Friday, February 27, 2009

YEY!





Siap jugak akhirnya passport merah nie! Mencabar jugaklah nk menyiapkan passport ni. ('=.=) Memula nk withdraw duet kat Subaidah. Ade org yang masuk kn duet tue tgh godek2 mesin ATM . Bila tanye lame lagi ke tak, dia org kate sekejap jek. Tapi dekat 30 menet menunggu tak siap2 gak. Last-last dia org kate sistem yg rosak. huhu. Terpaksa bergegas carik ATM machine yang laen.

Then terus straight g immigration. Beli borang dan pegawai immigration yg comey tue pon ckp, 'Sertakan 2 gambar dan salinan pasport ye'. Ya ampun.. boleh terlupa nk photostat IC. Sengal betul lah. Terpaksa patah balik ke opis, photostat and pergi balik immigration tue.huhu

Pukul 4 lebey tadi mintak excuse lagi dengan incik bos sbb nk pegi collect plak. Lega rasanya!hehe

Passport yg dh koyak tue passport lama. Buat masa tahun 1996 sbb nk g Ausralia dgn STF band. 2 kali jek pakai passport tue. Lagi skali mase g Bangkok tahun 1999. Pastu terus lah tersimpan rapi dalam laci almari. Tue gambar masa aku Form One ye....tulus dan kudus tak rupa? haha

Before this g trip Singapore n Bangkok pakai passport group. So lepas nie, ahlil yang berkenaan kenalah carik ahlil baru untuk cukupkan korum. Tak pon, duet bonus taun depan korang buat jek passport merah nie. hehe

Counting days for the next trip......sangat tak sabar! Oh. Kami nk pergi memanjat dinding lagi.tata.


postScript: Thanks to incik Bos & Puan for the yummy cake! ^__^ (wait for the next entry for the story....)

1 comment:

Lily.Lulu said...

ada passport sendiri lagi senang
jalan sorang2 pun ok
:D