Friday, March 27, 2009

Bandung - Last Day

Sampai lah ke hari terakhir kami. sob sob sob. Sedey..... kononlah sedey padehal rupiah dah takde langsung dah.. hehe

Before balik, singgah dulu Kartika Sari utk beli brownies, pisang bolen dan memcam jenis makanan lagi lah. Then terus shoot ke airport.



Nasib baek lah sampai awal sebab beg2 nie berat nye terlebih sudah. Maka operasi menolak dan menambah terpaksa dijalankan tapi kena gak excess RM120.huhuh

barang-barang yang terpaksa di'hand-luggage' kn.huhu


Perjalanan mengambil masa hampir 2 jam. Dalam pukul 2.30 selamat mendarat. Stop lunch dekat R&R Nilai and lepas tue terus balik rumah Ateh.

Dah sampai rumah barulah terasa kepenatannya kan. Tapi sempat lagi dok 'kombah' barang2 tue sume. Nak kena asingkan utk yang itu, yang ini, yang begitu, yang begini.

Welllll.. overall, it was a fun trip. Bukan selalu dpt holiday ngan ma ngan abah ngan kakak2 aku nie. Cuma Aling & Abang jek yg tak dpt ikot.

Rase di hati mau 'merepeat' lagi. Sape mau ikot???? :pge36::pge36::pge36::pge36::pge36:

4 comments:

Adillah A Nordin said...

Bestnya orang tu bershopping..
Rasa nak pergi Bandung baca posting2 u ni :)

Hasanah said...

Puan,

Why don't u plan a trip with ur PPG & Butik Kaseh team..

Sure havoc punye bandung nanti! hehehe

Afzan said...

wahh.. nak gi Bandung lagi. Shopping Heaven!! Sgt sedap kan kek kat Kartika Sari tu. Ko tak gi Kampung Daun ke? best gile makan kat situ.

aNoi said...

Afzan,
Kek kukus cheeseeeeeeeeeeeeee sedappppppp......

Aku tak sempat nk g kat situ. Dalam pala otak asek pikir soppinggg jekkk.. heheheh