Thursday, March 5, 2009

Sudah sampai!

Alhamdulillah.
Dah selamat sampai pit stop pertama: Rumah Ateh.hehe
Smooth journey.
Takde hujan lebat.
Cuma gerimis aje.
Takde traffic jam.
Tapi tadi...
Nyaris jugak nk eksiden.
Sebab ada satu kereta kelisa yang pemandu dia agaknya tak pergi sekolah.
Aku tgh drive kat lane paling kanan.
Aku perasan dah keta kelisa warna kuning nie.
Tapi tiba-tiba, boleh overtake dekat giller ngan keta aku.
Haih.
Dah lh memotong dari sebelah kiri.
Ape lagikan.
Geram jadiknya.
Memang kejar.
Tak dapat overtake pon takpe tapi nakkkkk sangat tgk no plat.
Berjaya!
Maka, kepada pemilik KERETA KELISA warna KUNING
No plat:
BGP 835


Please use your brain while driving!
Sekian, terima kasih!

2 comments:

Adillah A Nordin said...

BESTNYA orang tu nak bercuti ke Bandung!!! Jeles.. Have Fun :)

hasANah haLim said...

Puan,
Thanks!
I wont forget our motto:
"GO!GO!GO!BUY!BUY!BUY!"
^__^
Hope u'll get enough rest for this coming weekend!