Wednesday, July 8, 2009

Pelupa

Lately ni aku rasa aku jadi pelupa yang amat. Kelmarin aku lupa kat mana aku letak kunci kereta. Dekat 18 kali aku keluar masuk bilik nak carik kunci tu. Last-last jumpa kat atas kerusi. huhu.

Semalam aku lupa kat mana aku letak spec aku. Kekadang time tgk tv aku dah terlelap. Patu cabut spec terus menonong masuk bilik. Pagi-pagi bangun dah tercari-cari kat mana spec aku. Kalo spec tue macam henpon, dah lama aku buat missed call.

Pagi tadi, aku lupa kat mana aku letak jam aku. Last aku ingat aku bukak jam tu kat opis. Pastu aku lupa aku bawak balik ke tidak jam tu. Carik dah kat rumah tak jumpa. Pergi opis dengan harapan jam tu ada atas meja. Tapi takde pon. Huwaaaaaaaaa. Entah-entah jam tu merajuk ngan aku sebab aku dh plan nk beli jam baru. Cheh. Macam Rizalman plak, dia baru ingat nk beli kamera baru,kamera dia terus ilang. Tapi takpelah sebab ada org dh presentkan dia dgn kamera idaman dia. (Hye Rizalman senyum ) Aku? Anyone nk presentkan dgn jam baru? hehe

Takpelah. Balik nanti aku carik lagi.

Fuh Fuh. Mintak-mintaklah jumpa.

3 comments:

derqdnl said...

tolong ah. aku pon slalu la cam tuh. carik menda smpi bilik da jd upside down. tbe elok je kt tpt yg slmt. marahnyaaa

omey83 said...

aku penah lupa password blog aku sndri. bole camtu?
penat nk pikir ape password aku letak.

aNoi said...

Ederq,
Iye betullll..... Memang slalu naik hangin sbb carik barang tak jumpe.. Padehal salah sendiri.. huhuh.. Aku dh jumpa jam itu.. Dalam almari baju. Chesssss.

Omey,
Password blog ko leh retrieve jugak omey... ni kalo barang.. aku rasa nk buat missed call jek kat sume bebrng tue. haha