Monday, November 30, 2009

Akhirnya....

Tadi pergi kedai sebab nak carik CD tapi telah termasuk dan terbelanja di Stygix. Kononlah terbelanja kan padehal sebelom tue dah singgah dulu kat Pak Rimau. Memang plan lama dah nak beli akhirnya dapat jugak........:pge39::pge39::pge39:



Gambar sebenar lupa nak snap sebab dah gerammmm susah sangat nk bukak kotak dia.huhu

Apa-apa pon meter kegembiraan telah meningkat ke 80% :pge60::pge60::pge60:

5 comments:

Adillah A Nordin said...

Scanner ke?

Hasanah said...

Puan,

Bukan scanner.. it's an external hard disk.. hehe

Oh. Kaler merah pon if u're interested to get one.. =)

ederq said...

sern, sama mcm aku punya! aku punya kaler merah yu. jaga elok2 jgn terhempas tauuu.

Ichi said...

Jaga elok2 yep.. Ia kelihatan sangat comel sampai saya selalu jeling2 mende ni yang dok bawah meja anda..muahaha..[^.^]

aNoi said...

Ederq,
Wahh.. boleh sama plak ye... baeklah.. akan ku tatang bagai minyak yang penuhh... hehe

Ichi,
Kalo nk beli jommmmm..... warna biru yang cahntek pon ada... =)