Tuesday, December 8, 2009

Kenduri Kawen Izzah

Hari Sabtu baru ni, aku & Qistin pergi kenduri kawen Izzah dekat Klebang. She was so gorgeous! Orang cantik pakai ape pon nampak cantik kan kan kan. Husband pon good looking.thiehe. Memang bagai pinang dibelah dua lah.


Oh!Bangun pagi tu kalau tak kelam kabut tak sah lah kan. So umpama lipas kudung lah menyiapkan keja rumah. Dengan baju yang nak pakai tak bergosok. Baju yang nak bawak untuk dinner malam tue tak packing lagi. Dengan hidung srottt sretttt. Tak tentu arah di buatnya. huhu

Pukul 1 lebey baru gerak ke rumah Qistin sebab dah nak janji nk pegi sama dengan dia. Dr. Qistin yang chumil!! Dah sampai rumah Qistin plak, aku baru terhegeh-hegeh nak balut hadiah kawen. Dekat pukul 3 ptg baru sampai rumah pengantin. Naseb tetamu ramai lagi masa tue so takdelah malu sangat sebab datang lambat.hehe


Dekat majlis jumpa Abidah, Ernna & Sulha. Lama sungguh tak jumpa diaorang nie. Masa-masa kenduri lah baru dapat jumpa. Kalo jumpa saja-saja memang jaranglah. Weh.. taun depan dah 10 tahun kita meninggalkan STF! Silalah organise reunion ya kawan-kawan.



Dah makan sampai gemok,terus ke rumah Shidah untuk bersiap-siap ke dinner malam tue plak.



Tunggu next entry eh!

4 comments:

Ms. Omey said...

izzah cantik. memang same padan..turn org yang satu lagi tu kat melaka bila?? (sila paham yerr)

Masy said...

bergaya tuhh pengantin heheheeh

aNoi said...

Omey,
Bila tiba masanya, akan ku umumkan seantero dunia. wahahahah...

Ko jangan tak dtg eh!


Kak Masy,
Ala...pengantin je ke yg bergaya?? heheheh

GhOsToNe said...

besh2 dapat kawen2!!!