Friday, April 9, 2010

Hobi yang satu ini.

Selaen hobi mengemas rumah, memasak dan menjahit. Aku ada lagi satu hobi baru iaitu kumpul FM. Fridge MAgnet.

Ok aku tipu korang. Mengemas rumah, memasak dan menjahit bukan hobi aku. Kalau tido, ya! Itu hobi aku no 1. haha

Mana tempat-tempat yang aku pergi aku make sure aku beli satu FM. Eh eh bukan satu jek ek. Kadang2 sampai 4-5 buah sebab kakak-kakak aku pon suka kumpul FM ni. Kakak-kakak aku / makcik pakcik kalo g jenjalan pon, ini lah benda yang aku kirim.



Aku suka tengok FM negara neh. Pastu mula lah berangan bila lah aku nk sampai sini. Tapi manalah tau ade rezeki, aku nk round the world!

Konon nak letak kat peti ais kat umah tapi taulah kan askar aku ade 13 orang. Aku takut jek fridge magnet aku tinggal magnet.

So jalan yang terbaik adelah letak kat hopis.


Penuh dah board aku neh.




Oh yang ni baru sampai tadi. Aku beli online. So korang yang berjalan ke luar negara tue, balik nanti belikan aku FM ni ek? [Mintak dengan tak malu.haha]

5 comments:

Ms. Omey said...

okeh set. taulah nak belikan ko ape :)

Luv like this.... said...

suke FM yek!!suke tgok org punye tp x rajin beli..pasni leh jd pemgumpul cam anoi la

aNoi said...

Omey,
Wahhhhhhhhhhhhh... can't wait!!!! [hahahahhaha]

Luv Like This,
Mula2 memang suka-suka jek.. tapi dah mcm addicted plak!kamu harus coba juga! hehe

ederq said...

omey nak jugakkk hehe

sirn: aku da jaw dropped dah baca pasal penipuan hobi kau. sekali tipu hahaa

aNoi said...

Ederq,
Ko bleh caya ke ederq oiiiii.. hahahahah.... mudah-mudahan satu hari nanti aku jadikan tue hobi betul2... ^^