Thursday, April 8, 2010

The Making of my TQTAG

Aku ada seribu dua ratus keping TQTAG yang kosong. Di beri secara percuma semasa membeli kad kawen kat Bandung tahun lepas.

Sungguh awal kan aku beli kad kawen? Tapi baru sekarang aku nk carik tempat print. Itu pon sebab ma dah bising kad kawen aku tak nampak bayang lagi.

Jangan riso wahai bonda, semuanya insyallah undercontrol. (Ayat nak sedapkan hati sendiri)

Untuk memendekkan cerita, aku pon buatlah rubber stamp kat kedai cina belakang opis aku ni.

Memula fikir mestilah mahal sebab design sendiri. Tapi murah jek sebenarnya. Utk dua design ni aku kena RM15. Murah bukan? Aku sukeeeeeeeeee.....

Pukul 5 lebih tadi adik kat kedai tu called suruh collect.

Wah. Cepat dan pantas!

Dpat jek terus cuba jaya kat atas kad ni...


Not so bad lah kan? Janji jimattttttttttt.... hehehe

6 comments:

CikChelsea said...

weh lawa weh rubber stamp ko...nt aku kawen ko tlg design kn ehhhh plisss pliss plisss :D

aNoi said...

CikChelsea,
Aku rasa cam comot jek.. sbb aku buat tak sampai 10 menet..huhuh.... okeh.. nanti aku desigkn utk ko.. :)

Cik Belle said...

cantek! hihi. anoi, design dengan MS word boleh tak? lepas tuh kasi kat orang rubber stamp tuh boleh tak?

aNoi said...

Cik Belle,
Yang tue i tak pasti plak sebab biasa diaorng prefer kalo guna AI/Photoshop..

Cuba tanya kat mana2 kedai stationary tue eh... ^^

Luv like this.... said...

giler ahh..x pena terpk pon psl ni..
neway bgus idea ni!!b2b y lain leh follow..
**slmat menjalankn persiapan**

aNoi said...

Luv Like This,
Thanks for the wish! ^^