Monday, April 12, 2010

T O L O N G!


Saya sedang mencari sampul surat atau dalam bahasa inggerisnya ENVELOPE
bersaiz

5 inci X 10 inci

jumlah yang diperlukan: 1050 keping

Maka, sesiapa yang tahu dekat mana/ kedai apa/

, sila tinggalkan komen atau email kn kpd:

anoihalim@gmail.com

Pertolongan anda amatlah saya hargai!

5 comments:

carrotsusu said...

Babe.. da tgk ke kedai yang belakang BSN kat jasin tuh.. aku dulu beli situ.. banyak gak stok die...

aNoi said...

Babe,
Blom lagi lah.. huhuhu....susah sket nk carik... takpe nnti aku g usha kedai kat situ plak.. thanks eh!

elyina said...

kalo kat KL taula..
ade kat jalan brunei dkat ngan jalan pudu tu..
ade jual mcm2 envelope..nak tempah pn bleh..

InaKay said...

beb, awat besar sgt envelope yang ko cari. hehehe... sorry tak membantu.

aNoi said...

Elyina,
Thanks for the info.. nanti i pergi ronda2 kat situ..

Babe,
Tuelah kad akwen aku ni besar lah pulak..masa beli bajet kat mesia senang carik tapi suasahhhhhh nk jumpa...huhu terpaksalh gigih mencarik envelope..