Friday, April 23, 2010

Update selepas seminggu.

Sungguh lah lama aku tak update blog. Genap 7 hari dari entry yang terakhir. Maaf blog sebab kurang memberi kasih sayang kepada ko. Aku harap ko tak merajuk.

Last entry adalah Random Hari Jumaat. Masa tu aku kat KL. Bercoti-coti dengan ibubapa kat rumah kakak aku. Abah ada appoinment dgn doktor dekat HUKM hari Khamis & Senin. So kenalah amik coti. Aku bangga sebab aku dah terer tau jalan nk pegi HUKM. Tak payah pakai GPS pon aku dah boleh sampai. hahaha.[Gelak berlagak]

Jumaat tue memang terperap kat rumah tak buat apa. Aku main piano, ma kat aku buat bising jek. [Ok-ok. Aku tak terer main.hehe] Last-last ngadap PC jelah sampai kematu punggung.Tapi malam tue Umul belanja tgk wayang...I loikeeee... kami tengok cerita Clash Of The Titans. Eh ada pagasus lah! Hahah.Boleh plak lagu pegasus dari kem alami bermain-main dalam kepala otak masa tue. Budak Danau mesti tau! ^^

Hari Sabtu adalah hari Partyyyyy Buihhhhhhhhhh! Oh. Gile ape nk buat party buih. Ada yang kena sebat ngan Hj Halim kang. Actullay dah janji nk jumpa ngan Ina & Huda. Geng Amandari. Lame oooo tak jumpa mereka. Rindu macam nak mati. Tapi yang sedeynya Huda kena bekerja la pulak. Naseb baek masih dapat jumpa ptg tue.

Pergi naik komuter yang hazab %&%*%^*$%#^%#$%#%$. Sesak + busok + harkop. Sume ade. Dengan mat bangla + mat nepal. ewwwwwwwwwwwww... takkan naek dah komuter! Dah lah tunggu lama. Gerabak penoh. Nak tak nak terpaksa gak bersesak.huhu.

Janji pukul 11pg ngan Ina. Pukul 11.30 bru terhegeh-hegeh sampai. Tempat pertama aktiviti ini adalah!


Best wooo Red Box The Gardens... Ina nyanyi lagu Korea & Jepun. Aku macam dah tak duduk kat Malaysia dah. Babe, kalo ko masok AF9. Aku sure AFUNDI ko banyak kali! hehe

Pas menyumbangkan suara, lepak2 gossip kat sini plak..



Yummeeeyyyyhhhhhhhh. Say NO to DIET! muahahhaha

Pastuuuu aktiviti diteruskan dengan menonton Shutter Island dkt GSC Midvalley..

Agak thrill ceritanya dan agak memeberatkan kepala.. Sesiapa yang minat Leo Di Caprio, boleh lah menonton.

Majlis berakhit akhir di sini...


Cik Huda belanjaaaa! Mekaseh sayang! hehe.. borak dan borak sampai lebam pastu baru lah say goodbye.

To Ina & Huda.. thanks for your time ya! Sgt seronok sampai mahu ulang 18 kali lagi.. cepat pegi tempah baju. Korang aku dah lantik jadik pengapit aku.. hehe.

Kawan.sampai.mati!

No comments: