Thursday, May 13, 2010

Kad Kawen yang Tabah Versi 2.

Kad kawen aku nanti ada dua versi. Satu untuk kawan-kawan & sedara mara Ma dan abah. Lagi satu versi untuk rakan taulan kenalan aku.

Sama macam kad kawen tabah yang dulu, kad ni pon di beli kosong dan buat printing dekat sini.

Ape yang tabah?

1. Masa untuk menunggu semua printing siap -Adalah sangat lama! Waiting is hurting bukan? huhu.

2. Masa untuk menyiapkan satu-satu kad - Sangat leceh sebab nak kena gunting dulu selotep. Pstu tampal bahagian hard cover. Pastu selitkan map. Tampal pulak inlay. Satu malam buat tak sampai sepuluh keping. huhuhu




So tadi berkesempatan untuk postkan 1st batch dulu kepada rakan taulan.


Kepada yang belum dapat, sabar ye.. aku akan siapkan & postkan secepat mungkin...

5 comments:

Cik Belle said...

wah..canteknyer kad kawen die.. hehe

Ms. Omey said...

aku tak ingat la aku dah bg add ke belom. nak jugakk kad cantik tu..heheh..ni add aku yer..

15 jln raja udang,
80350 larkin,
johor bahru,
johor.

tq :)

p/s: ujung bulan kan? insyaAllah aku bole dtg.

ederq said...

weh cantik je aku tgk! ap ayg disaster nya?

aNoi said...

Cik Belle,
Thanks cik belle.. Nak address please... :)

Omey,
Okeh noted! mekaseh aaa.. wedding adalah pada 12 Jun 2010...

Ederq,
Kad aku jadik kad versi muqaddam.. oh oh.

Ichi said...

nape xdpt2 lagi nih...haih.