Tuesday, May 4, 2010

Misi Hujung Minggu Lepas

Minggu lepas baru ni, semua kakak-kakak aku & abang aku balik.

Kalau dah semua berkumpul. Meriah suasana macam hari raya lah kan rumah aku tu. Happening!

Tujuan utama of course lah sebab nak mengembeling tenaga mengemas rumah.

Chef De Mission merangkap Chef tukang masak - Ateh

Jurutera merangkap Interrior Designer merangkap orang yang tahu barang tue dekat mana- Ma

Kuli- Along, Angah, Abang, Aku ngan anak-anak buah aku.

Tukang tolong belikan ais + air 100 plus- Abang Ngah (nakkkk jugak aku masukan.hehe)

Sakit-sakit woo satu badan angkat almari, kerusi, TV. Buat aku rasa nak beli TV LCD jek lepas ni. kehkehkeh




Dua hari punya kerja baru siap 50%. Langsir belum pasang lagi. Lepas ni Ma dah tak bagi aku panjat-panjat lagi dah. Aku sukaaaaaaaaaa.....hahahaha kalo tak aku lah kan yang kena panjat sana sini.

So misi mengemas rumah akan di sambung semula pada hujung bulan ini.

37 hari lgi.

Oh!

No comments: