Tuesday, June 8, 2010

Buku. Tamu

Balik dari kerja semalam terus ke kedai untuk beli gam gajah. Aku rasa gam gajah tue tipu sebab benda yang aku nak lekatkan tue tak melekat pon. Gam UHU jugak yang jadi penyelamat..huhu

Sebenarnya beli sebab nk tampal bunga & rama-rama ni dekat cover guest book.



Buku ni beli dekat Bali dengan harga RM7.40. Beli 2 jek. Rugi pulak rasa tak beli lebih-lebih. Boleh aku buat scrap book. Haha. Berangan aku ni nk buat scrap book.

Bunga & rama-rama tue hasil lebihan deco masa bertunang dulu. So tampalkan aje.

Dalam dia pulak print kan gambar bunting. Matching pulak dengan cover buku ni. ^^


So rakan taulan, sila tinggalkan pesanan penaja anda dalam buku ni ye. Buku ni akan ada berdekatan dengan frame gambar yg letak atas easel tue nanti.

Nampaknya ini merupakan entry terakhir sebelum aku mula bercuti esok.

Kalau broadband kat rumah tue tak bertukar menjadi berok mak yeh, aku akan update lagi. Tue pon kalau ade kesempatan.

Tolong doakan supaya majlis aku berjalan lancar ye.

Doakan juga supaya jodoh aku dan dia berkekalan hingga akhir nafas aku.

Jumpa lagi nanti!

XOXOXOXO

No comments: