Friday, June 4, 2010

Jumaat terakhir sebagai Cik.

Pagi-pagi drive pergi kerja hujan turun dengan selebat-lebatnya. Mula-mula rasa biasa jek tapi dah lama-lama rasa syahdu pulak dalam hati. Hujan rahmat di hari Jumaat.

Hari ni hari Jumaat yang terakhir aku jadik Cik. Minggu depan insyaalah jika di beri kesempatan lagi untuk bernafas, aku dah tak pegang lagi title Cik tue...T__T

Anywayyyyy... beberapa hari lepas telah gigih meng-DIY easel. Eh jangan ingat akupegi potong kayu tue plak. Aku beli kayu tu tapi dalam packaging tu takde provide skru. Boleh pulak cam tue. huhu. Maka seperti biasa kena menjadik tabah keluar-masok kedai hardware nk beli skru-skru berkenaan.

Balik jek terus lah pasang.

Hasilnya.....



Frame belum ada gambar. Gambar tue nanti aku nk letak gambar nikah. Aku nikah petang Jumaat so lepas jek bergedik-gedik amik gambar aku nk terus pegi cuci. Dah tanya kedai gambar tue yang kalo size 12R boleh siap dalam 2 jam. So, Incik Sam Rais, sila jadikan gambar saya cantik menarik tertarik aku udah gemuk.

Aku tak buat pre-wed. Sebab... sebab tak nak buat lah. ^^

Oh. Korang ingat aku nak lepaskan title Cik macam tue shj? No no no noo..

Jummat minggu depan aku nk title Cik Puan Muda, boleh?

3 comments:

Cik Belle said...

kite rasa kan, kalau spray easel tuh warna hitam smart sikit kot. sebab frame warna putih. =)) tapi, risau tak masuk dengan theme colour pulak kan..

Adillah A Nordin said...

Dear Hasanah,

Savour your last few days as a single gal. There is no turning back after Friday :)

But seriously, life will only get better and better after this.

See you at the wedding!

aNoi said...

Cik Belle,
Dah ada frame warna hitam.. tue lah igt nk letak yg hitam tue nanti.. baru kontra sikit ^^

Puan,
Thanks for the advice! See you at the wedding! ^^