Tuesday, June 1, 2010

Jumpa. Dr Gigi.

Tadi ada temu janji dengan doktor gigi. Dari hari tu lagi nak buat scalling tapi tak terbuat-buat. Asek tertangguh jek. Akhirnya tadi gigi aku ni telah selamat di bersihkan oleh Dr ape tah nama Dr tu tadi.

Ngiluuuuuuuuuuuuuu woooooooo.. Dengan bunyi mesin tue dok zing sana zing sini... rasa macam macam.. Ah. Siapa yang buat taulah kan rasa macam mana.

Dulu aku paling takut jumpa doktor gigi. Masa darjah satu, aku siap ponteng sekolah sebab takut dengan doktor gigi yang nak datang kat sekolah aku. Nangis-nangis aku tak nak pegi. Sebab aku takut dengan mesin dia tu. Haha. Sekarang tidak lagi. Eh. Tapi adelah takut sedikit.

Konon nak buat bleaching + whitening. Sekali aku tanye kalau nk buat berapa caj dia? RM1200 dik. Oh. Pengsan! Nanti2 lah saya buat ye nurse.

Ni baru scalling. Kalo kena tampal tak tau lah rasa macam mana. Gigi aku lom ada lagi yang kena tampal. Aku harap sampai bila-bila pon tak yah kena tampal.

On the way balik, aku singgah kedai Seri Kreatif amik banting. Eh cam mana eja banting? Banting ke bunting? Ah. Mana-manalah kan. Janji sama makna.

Oh. Aku sangat suka banting ini!


Korang jangan lupa datang ye! ^^

2 comments:

Ms. Omey said...

bleaching + whitening paling murah pun aku boleh dpt kat jb ni 900. memang nak sgt2 buat pas bukak braces nanti heheh

aNoi said...

Omey,
Pricey gak eh nk memutihkan gigi nehhh... hehe... Wahhh..nanti sure gigi bertambah2 chantek! dan kau akan bertambah2 comelll ^^