Monday, July 19, 2010

Terima Kasih. Thank you.

Bagi menutup kisah perkahwinan, aku nak coretkan ucapan dan penghargaan terima kaseh untuk mereka:

Angah, Anoi, Ma, Abah, Along, Ateh & Abang
Umrah 2008


Ma & Abah,
Terima kasih atas segalanya! Nak ikutkan tak cukup untuk anoi nak tulis kat sini. Kasih sayang yang tak ada penghujung+sokongan di kala suka & duka + tunjuk ajar + tempat bermanja & bergurau senda. Terima kasih yang teramat sangat anoi ucapkan. Anoi doakan Ma & Abah diberi kesihatan yang berpanjangan & di lindungi Allah dunia & akhirat. Anoi sayang sangat-sangat kat Ma & Abah... can't live without you.. T___T

Along, Angah & Ateh,
You're the greatest sisters in the world!
We share everything... from laughter to tears.
I.Love.U guys!!
Thanks for all your kindness + all the gifts & sponsorship during my W-day!

Abang,
My only brother in the world.
Thanks for everything and for being there... :)

Abang Long, Abang Ngah, Abang Daud & Fizah,
Terima kasih kerana bersama-sama berkerja keras dalam menjayakan majlis perkahwinan ini..
Terima kasih yang sangat banyak!

My 13th Warriors,
Mak Na love you soooo much!!!

Mak Sedara , Pak Sedara & Sedara mara,
Terima kasih atas kudrat tenaga yang di curahkan sepanjang majlis berlangsung.^^

Sepupu & anak-anak sedara & dayang-dayang chanteks,
Terima kasih muah muah muah!!

Dr.Zaharim & Pn.Adillah,
Thank you for every thing thing that makes my W-Day very meaningful & memorable one!

DANAU@The Red Maze,
Thanks for coming!! (and the presents too!! ^^)

Rakan taulan,
Terima kasih atas kedatangan, hadiah & doa yang dikirimkan.


Especially for Ina & Huda,
Thank you for coming and stayed with me during the whole event.
Thank you for being there!
Thank you for the friendship!!
Love u sampai mati!!!

and last but not least,

Dearest Hubby,
You're among the best thing that ever happened to me!
Thank you for all your love!
Thank you for every s.i.n.g.l.e thing that you did for me..
Love u till eternity... ♥ ♥ ♥

Rasanya sampai sini kot kisah perkahwinan aku yang aku ingin kongsikan dengan korang. Tapi kalo ada benda yang aku terlupa nak cerita, nanti aku upload. Oh. Aku nanti nk buat special entry utk MUA & kumpulan gamelan.

Tue nanti lah eh aku story.

Seperti mahu kembali ke 12 Jun 2010 semula! ^^

No comments: