Monday, September 20, 2010

Raya.oh.Raya

Salam Aidilfitri yang ke 11! :)

How's your raya guys?

Sudah puas beraya?
Belum

Sudah puas ke open house?
Errrr... juga belum.

Sudah turun berat badan?
OH. Berat aku tak mahu turun. Degil.

Tahun ni 1st Syawal aku adalah di rumah mertua di Ipoh,Perak.

Mertua?

Tahun ni aku dah beraya sebagai seorang isteri. ^^

Bersama ibu mertua, ayah mertua & ipar duai.

Kadang-kadang macam tak caya jek aku ni dah jadi isteri orang.

Perasaan memang tak boleh di gambarkan dengan kata-kata.


Apa pon, aku bersyukur dengan nikmat yang Allah berikan. Alhamdulillah ya Allah.. :)

Pagi raya tue bila dengar takbir rasa sebak betul dada.

Sebenarnya malam raya tue lagi dah sebak. Lain betul rasa raya tahun ni sebab tak dapat beraya ngan Ma & Abah.

Tapi kena control lah. Kalau layan perasaan memang komepm dah nangis berjurai-jurai.

Tema raya tahun ni warna oren. Tahun depan ingat nak warna kuning. Oh oh. Tak agak-agak dah fikir nak warna tema tahun depan plak. hehe ^^


1st syawal warna oren, 9 syawal warna purple plak..hehe



Hari Sabtu baru ni pergi kenduri kawen Quwe. Memang dekatlah ngan rumah. Naseb baek ko kawen dengan org Melaka Quwe, dapat gak kiteorang pegi... ^^



Tahniah ye quwe, Selamat Pengantin Baru!

Dari Kami,
Pengantin yang tak berapa nak baru. ^^

2 comments:

Ichi said...

kak anoi tangkap gambo asyik nak berpeluk je..heheheh..taula pengantin baru. lalalalala

aNoi said...

Ichi,
aaaaaa... teddy bear pink yang soh peluk.. sy peluk lah... ^^ hehe