Thursday, February 10, 2011

Random Khamis malam Jumaat

1. Sejak keracunan kopi ape tah namanya tu, perut menjadi sangat tak selesa. Asek nak meragam jek. Lepas tu memulas-mulas macam ada tornado dalam perut. T__T

2. Dah tengok cerita khurafat? Saya dah tengok masa hari kedua di tayangkan lagi. Saja tak nak buat review sebab kang takut terkutuk lebih-lebih. Tapi niat kat hati memang ingat nak buat review. Niat nak kutuk pulak memang dah ada tapi tak tahu nak kutuk ke tidak nanti. Kalau rajin, nanti saya buat entry.

3. Kenapa bulan dua ni tak ada movie yang best-best dekat wayang? Bosannnnnnnnnnnn

4. Bila notepad HP ni nak sampai. Malas dah nak guna PC ni. Nak main cityville pon tak boleh.huh

5. Saya tak merancang lah. Saya batul-betul nak baby. Kalau baby tu ada jual dekat market, mesti saya dah beli 5 terus. [Mode: Emo]

6. Bilik saya adalah tempat yang paling saya suka sekali. Walau di suruh duduk dalam bilik 24 jam sehari pon saya sanggup.

7. Hubby, bila kita nak duduk serumah ni? Kesian kamu kena masak dinner sendiri....

7. Sebelum merepek entah apa-apa, baik saya tidur.

8. Selamat malam!

2 comments:

apek said...

luahan rasa pelbagai versi dalam satu entry ka??

apek said...
This comment has been removed by the author.