Thursday, June 16, 2011

9 minggu.

Assalammualaikum buat anak mama yang baru berusia 9 minggu.

Ye. Sekejap je dah masuk 9 minggu.
9 minggu yang penuh rasa bahagia.
9 minggu yang kadang-kadang buat rasa diri ini tidak percaya.
Tidak percaya dalam diri ini, ada lagi satu nyawa.

Anak mama dan abah,
Sampai saat ini belum pernah mama merasakan kesusahan mengandungkan mu.
Alahan boleh di katakan tak ada langsung.
Kadang-kadang mama rasa tak macam orang mengandung.
Semua benda mama boleh makan.
Alhamdulillah sangat-sangat.
Mama tau anak mama ni baik sangat.
Tak nak susahkan mama, abah, mak wan dengan tok dang.
Harapnya kesihatan mama dan kamu akan berpanjangan.

Anak mama dan abah,
Hari tu masa usia kamu 8 minggu, mama dan abah dah dapat dengar denyutan jantung kamu.
Subahanallah.
Macam tak percaya bila dapat dengar degupan kamu yang laju tu.
Abah pon excited sangat.
Sampai ke telinga abah senyum.
Mama rasa bahagia sangat sayang.

Anak mama dan abah,
Kadang-kadang, kami kami panggil kamu little caliph.
Semoga nanti kamu akan jadi khalifah Allah yang terbaik di muka bumi ni.
Kadang-kadang, kami panggil kamu junior.
Sebab kami tak sabar nak tegok nanti kamu jadi junior mama atau junior abah. hehe
Abah kan, hari-hari tanya mama bila perut mama nak besar.
Abah dah tak sabar nak tunggu kamu keluar.
Mama pon!

Ok sayang, abah dah sampai nak jemput mama.
Kita balik rumah ye.
Nanti bila dah besar, kalau jumpa blog mama ni , inilah dia coretan pertama mama buat kamu.

i.love.you little caliph.

3 comments:

cc said...

congrats babe!!! :D

ederq said...

kejap je da 9 weeks eh. beshnya tak de alahan hehe

aNoi said...

cc,
thanks babe!

ederq,
hopefully berterusan lah sampai bersalin nanti! :D