Tuesday, October 11, 2011

Random

Tadi ingat nak tidur. Tapi tangan ni pergi gatal on laptop. Automatik mata menjadi segar bugar dan terus rasa nak update blog.

Hubby pergi main futsal dengan kawan-kawan opis dia. Bila duduk sorang-sorang dalam bilik ni teringat zaman PJJ dulu. Hampir setahun jugalah duduk berjauhan dengan hubby. Jumpa hanya waktu hujung minggu jek. Kadang-kadang dua minggu sekali baru jumpa. Tapi aku bersyukur, sebab ada pasangan tu suami dekat KL, isteri nun jauh di Sabah. Tak pun sorang di utara, sorang di selatan. Maka aku bersyukur sebab sekurang-kurangnya seminggu sekali dapat jumpa hubby dan sekarang tiap-tiap hari boleh jumpa #ohHeaven

Kadang-kadang aku cuba nak lari dari tulis kisah harian aku dekat blog ni. Macam tak ada topik lain. Balik-balik kisah apa yang aku buat,hari minggu buat apa, keluar jalan-jalan dekat mana. Macamlah blogger famous sampai orang laen nak tau ko buat apa. haha. Bukan tak nak tulis topik lain. Macam-macam topik ada dalam kepala otak ni. Tapi entah kenapa aku rasa semakin sukar untuk aku susun ayat. Nantilah aku update pasal hal-hal lain pulak. Itu pon kalau rajin lah. #silajadiRajin

Ok. Mata dah mengantuk. Nanti aku update lagi.

Itupun kalau rajin. Selamat malam!

No comments: