Sunday, January 8, 2017

Ainnur Nuha Masuk Tadika!

Our deareast little caliph dah 5 tahun!
Cepat betul masa berlalu.
Rasa baru je Doc tunjuk awak dekat mama masa dalam bilik bedah.
Tetiba awak dah nak masuk tadika.




Dua tahun lagi sekolahRendah, sekolahMenengah, masuk U, kerja, then kawen.
Tsk.
Mama emo.haha

1st day hantar awak, alhamdulillah awak tak nangis pon.
Rela je bangun awal, mandi & bersiap.
Selalu  bangun pagi pukul 10 kan kan kan?
Masa 'honeymoon' awak dah abes.
Same goes to mama dan abah.
Tak boleh nak bergolek-golek lepak-lepak lagi dah lepas solat subuh.
Mihmihmih.

Nama awak "Nuha", mama dan abah pilih sebab maknanya BIJAKSANA.
Walaupon dulu selalu je misi dekat klinik cakap ni nama gabungan nama kami.
Mama iyakan ajeee sebab memang ada juga kriteria tu masa pilih nama untuk awak.hehe

Selamat menempuh alam persekolahan.
Doa kami semoga Nuha menjadi anaknda yang berjaya dunia akhirat.

Be kind to others ok darling?
Be "NUHA" too.




We love you!



No comments: