Tuesday, May 23, 2017

Super.Duper.Busy

Fuh fuh fuh.
Lately ni memang sebok teramat.
Kadang-kadang kena ke JB.

Eh tahun lepas 19.5, masa aku p JB ko buat apa haaaa?
Tak malu eh?

Yucks!

Eh buat apa lah aku teringat kan.

Tapi nak buat cam mana, kan aku dah kata sampai mati aku tak boleh lupa.

Ni nak masuk RAMADAHAN, dah pastikan syaitan tahun lepas dah kena ikat baik-baik.

Gila kebal bulan puasa pon buat hal.

Kena sambar petir masa tu baru ko tau.

Eh apahal lah aku cerita pasal ko yang tak berfaedah niiiiii.

Berbalik pada kerja.

Harapnya semua urusan dipermudahkan.

Aku mmg terasa 'attached' dengan projek ni.

Tak zabar nak tengok pengakhiran dia macam mana.

Ni memang maratahon punya projek.

Again, semoga projek ni berjaya va va va.

Oklah dah masa untuk balik.

Bertemu di lain hari!

No comments: