Thursday, June 22, 2017

27 Ramadhan 1438H


Ramadhan berbaki dua hari sahaja lagi.

Alhmadulillah malam tadi dapat ber-qiamullail dengan suami.

Abah, 10 malam terakhir memang beriktikaf di masjid.
Mak pon sama.
Setia menemani Abah.

Persediaan untuk Syawal hampir lengkap.
Alhamdulillah untuk rezeki tahun ini.
Rezeki untuk dikongsi bersama.
Sikit kongsi sikit.
Banyak kongsi banyak.
Mana yang ada lah ye.hehe

Korang raya mana tahun ni?
This year turn raya Melaka.

Walaupon memang dah duduk dengan mak, tapi bukan  hari-hari pon dapat berkumpul dengan adik beradik kan?

Panjang nak tulis tapi mood ke laut.
Bukan mood nak raya pon.
Random feelings.
Bercampur baur.

HanyaMU Ya ALLAH yang mengetahui apa di dalam hati ini.
KepadaMU aku berserah.

Ya Ramadhan, moga kita bertemu lagi pada tahun akan datang.
Ramadhan berbaki namun rindu mula mengetuk pintu hati.
Jumpa lagi Ramadhan.

Aku setia menanti di sini.



No comments: