Thursday, January 6, 2050

Pinned post-Sinopsis Cerpen : Aku Sebatang Pensel Mekanikal Hijau

sy masih cuba nak jadikan awk kwn biasa je pd sy..
sy tau saya boleh wpun asal sy ckp mcm ni.. mesti nk begenang mata ni
awk punca sy menangis
awk senyap je pun sy sedih sbb sy rase sy hilang awk
awk bersuara pun sy sedih.. yg ni xtau knp
kadang sy x mampu nk pegi ofis pun
x mampu wak
,,,,,,,,,
sy rase nk berhentikan semua ni cepat2..
sy betul2 dah xna menagis
*xnak
penat menagis sendiri..
sebelum sy akhiri semua ni... sy nak sgt ckp........
i miss you so much........
miss you..
love you..
selamat tinggal sayang....
sayang...... jaga diri baik2 ye.
doakan sy kuat.
doakan sy kuat sangat.
...


**Apalah agaknya hikmah yang ALLAH nak bagi dengan mempertemukan cerpen ni.😊😊😊

* Siapa penulis cerpen ni, tinggalkan komen please. Tak zabar nak baca cerita penuh 😊😊😊